Pas Pkr Menang DiBukit Gantang@Bukit Selambau


Alhamdulillah.itulah ucapan yang selayaknya bila menangnya parti islam dalam pilihanraya kali nih..Bermula di P.Penang kemudian ke Terengganu.sekarang giliran Pas Perak(21,860)Xamano (19,071)x Bebas (62) n Pkr kedah (2,403) benang besar.Syukurr..Bagi aku sendiri sendiri aku lebih tertarik dengan Berita Dari perak..Terasa terlalu kuat cabaran di sana.Bermula dgn peralihan kuasa secara x tahu nk cakap la..tp boleh dikatakan terlalu kotor..kemudian berita kematian Ahli Parlimen Pas kita di sana dan byk lagi la yang mencelarukan kepala otok aku yang cuba untuk memahami politik..Semlm masa aku tengah dok Baca byk2 blog politik..Termasuk blog kegemaranku.bak kata oram putih.pabret.heh.(msomelayu.blogspot.com)aku terlihat satu post yang cukup menyentuh hati n perasaan apabila petugas2 pas dari luar negeri yang datang ke perak hnya tido beralas kan tikar..tnpa selimut..di pos2 Pas yang boleh dikatakan x terlalu mewah.tp bak kata tuan blog.mereka semua lena menanti hari esok..satu soklan yang cukup sedap didengar.petugas2 amano yang tingal n tido dihotel selesa n serba kemewahan.adakah mereka semua lena diulik mimpi menanti hari esok..hakikat nya tidak..walaupon berlapik kan tilam yang tebal.tp hati mereka semua resah.entah benang atau tidak aper yang mereka perjuangan kan selama nih..a-lillah.semuanya igauan itu telah terjawab..munkin lepas nih mereka semua boleh tido lena di umh masing.ahahah..ada sedikit picture dari perak.sedut dari mso..kedik dh tuh sikit untuk mso.harap terus kekal dgn tulisan yang bijak n berkualiti.takbirrrr

0 comments

Post a Comment