Kilang Al-quran












kilang pencetakan al-quran.itulah info yang aku dapat dari member2 yang emil semlm pasal gambar nih.sekadar untuk berkongsi dgn kawan2 semua.denga2 citer besar kilang nih.aku sendiri pon belum pernah sampai lagi.ari tuh masa pergi haji 2005.rugi sangat rasa coz x termasuk dlm pakej kita ore lak untuk ziarah2 kat mekkah.sampai kan aku bawa rombongan gi buat umrah siap tnya driver arab lagi.ada satu kubur dekat dgn masjid haram.coz aku x kenal.ahahaa.arab tuh pon terkejut.camne la mu nih.bawa jemmah.tp kawansan kubur malo pon x tahu.ahahah.satu van senyum.tp senyum saja la.coz arab tuh cakap arab.ahahah.mujur aku jer yang paham.klu x malu gak kat rombongan.i-allah kalu di izin kan allah hati selalu hendak ke sana.sama2 kita berdoa moga3 dipermurah kan rezki kita semua untuk sampai lagi ke sana....

0 comments

Post a Comment